8 Ağustos 2011 Pazartesi

NEW YORK CITY


Bir sehir cagirdi beni, filmlere sarkilara ilham vermis, askin tutkunun hirsin kisacasi tüm duygularin en hissedilerek yasandigi, ruyalar ulkesinin rüyalar sehri, dunyanin merkezi nam-i diger big apple New York ...



Bir sehir;
Gokdelenlerin bulutlara uzandigi, capcanlı isil isil hareketli, can sıkıntısı nedir bilmediğim, eglencenin dibine vurdugum, hergun bana yeni bir sey ogreten, dil din sinif farkı gözetmeyen, kadın erkek ayrımının olmadigi, insanın insan oldugu icin esit oldugu,

Bir sehir;

Isil isil Times Square' i,  iş hayatının merkezi  Wall street' i; Ozgürlük heykeli, luks magazalarin bulundugu Fifth Avenue' su, meshur Empire State' i;  Central Park'ı, Rockefeller Center' ı, Soho' su, gece kluplerinin bir arada bulundugu Meatpacking' i, taksimvari salas kluplerin bulundugu Lower East Side'  i...

Her kulturun yemeginin bulunabildigi binbir cesit restaurantlari, sayısız gece klupleri barlari, gokdelenlerin tepesine cıkıp eglenebileceginiz meshur roof toplari,  brunch partylerinin yapıldıgı gunduz klupleri, happy hourlariyla...

Bir sehir cagırdı beni ve ben o sehire asik oldum hiç bir seye olmadigim kadar 
NEW YORK NEW YORK.


Bu sehirde yasamanın kurallari, puf noktaları var hiçbir yerde okumadıgınız tecrubeyle ogrenebileceginiz ben size bu yolda rehberlik edecegim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder